„Formuła, której jeszcze nie było”. Sztab Rafała Trzaskowskiego szykuje niespodziankę dla wyborców
Sztab wyborczy Rafała Trzaskowskiego zapowiada na środowy wieczór wyjątkową niespodziankę dla swoich sympatyków. Cezary Tomczyk, członek sztabu, zapowiedział w radiowej Trójce, że będzie to innowacyjna formuła rozmowy z Polakami, której dotąd jeszcze nie było okazji zobaczyć w kampanii wyborczej.
Debata w Końskich za nami
W środę sztab został zapytany o udział kandydata Koalicji Obywatelskiej w debacie telewizji Republika w Końskich. Tomaszyk jednoznacznie stwierdził, że debatę już zorganizowano, a jej przebieg uznał za wygraną Trzaskowskiego. W ramach tych wydarzeń kandydat przebywał w Kaliszu i Kluczborku — miastach istotnych z punktu widzenia kampanii wyborczej.

Ogólnopolska akcja „door to door”
Podczas rozmowy Cezary Tomczyk ogłosił ponadto start szerokiej akcji „door to door”, która obejmie całą Polskę. W tych działaniach aktywnie uczestniczyć będzie sam Rafał Trzaskowski, który będzie osobiście odwiedzał mieszkańców, prosząc ich o wsparcie w końcowej fazie kampanii. Przewiduje się, że takich odwiedzin odbędzie się około 100 tysięcy.
Zaproszenie do szczerej rozmowy
Dodatkowo sztab obiecuje, że nadchodząca „nowa formuła” rozmowy z obywatelami przyniesie głęboką i autentyczną wymianę zdań z wyborcami. Tomczyk podkreślił, że charakter tych spotkań będzie szczery i oczekuje, że zarówno w internecie, jak i telewizji będzie można je obejrzeć. Na razie szczegóły pozostały tajemnicą, a sam Tomaszyk zachęca wszystkich do udziału w planowanych zgromadzeniach.
„Mamy też niespodziankę na wieczór — pewna formuła rozmowy z Polakami, której do tej pory jeszcze w kampanii nie było” — zapowiedział Cezary Tomczyk.
Zaangażowanie w ostatnie dni kampanii
Podkreślając znaczenie ostatnich dni do drugiej tury wyborów prezydenckich, sztab Trzaskowskiego intensyfikuje działania, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych wyborców. Osobiste odwiedziny w domach mają pomóc w przekonaniu niezdecydowanych i umocnieniu poparcia w kluczowym okresie głosowania.
Podsumowanie
Sztab Rafała Trzaskowskiego stawia na innowacyjne metody komunikacji z wyborcami oraz aktywne, bezpośrednie dotarcie podczas akcji „door to door”. Debata w Końskich została oceniona jako sukces kandydata KO, a nadchodzące wydarzenia mają jeszcze bardziej zaangażować obywateli w kampanię. Szczera rozmowa i osobisty kontakt są teraz kluczowymi elementami strategii przed niedzielną drugą turą wyborów prezydenckich.
Źródło: Onet.pl
Comments are closed.